In ziua de azi concurenta in absolut orice domeniu este exagerat de mare, chiar si acolo unde este nevoie de publicitate. Firmele de advertising sunt tot mai multe iar ofertele lor sunt tot mai variate si este dificil sa gasesti sau mai bine zis sa alegi o oferta buna in cele din urma.
Daca doresti publicitate Cugir atunci care sunt variantele, ca sa beneficiezi de o imagine a firmei tale cat mai buna? Desigur poti incepe prin a apela la specialisti. Insa exista cateva strategii la care poti apela si una foarte importanta este sa faci analogii. Ce poti zice, ce poti arata. Cum poti crea analogii? Exista multe variante. Produsul tau poate fi comparat cu cel al companiilor concurente sau compara serviciul sau produsul cu el insusi. Foloseste o analogie pentru a vizualiza un beneficiu.
Pentru o publicitate Cugir buna trebuie sa apelezi la exagerari, intr-o oarecare masura. Gandeste-te la ideea pe care vrei sa o transmiti, iar apoi amplifica-i efectul. Transforma-l in ceva suprarealist. Iar apoi ataseaza-i imagini potrivite. Exagereaza cand vorbesti despre beneficii. Dar sa exagerezi si cand mentionezi problemele oamenilor. Unul sau mai multe elemente vizuale trebuie exagerate. Exagereaza o situatie fictiva despre sacrificiile pe care le-ar face un om in schimbul produsului tau. Prezinta obstacole de care ar accepta sa treaca in schimbul produsului. O strategie buna este sa spui ceea ce vrei printr-o fraza sau o imagine, dupa care sa te lasi in voia imaginatiei si a cretivitatii, pana la extrem.
Pentru o publicitate buna foloseste produsul sau serviciul si evidentiaza-i beneficiile. Incepe cu o demonstratie care sa reconstituie felul in care este folosit cu adevarat de oameni. Ar trebui sa fie foarte usor de prezentat. E suficient sa ii enumeri beneficiile si un motiv pentru care oamenii sa il cumpere. Daca nu reusesti inseamna ca trebui sa il schimbi.