Cele mai tari filme cu super - eroi

Ma intreba sotul meu actual care mi-e filmul preferat cu super - eroi intr-o zi nehotarata. Noi suntem cuplul clasic care se uita la filme cu super eroi - nu la telenovele sau filme cu batai, romante sau alte nebunii. Daca ne suprinzi la un film, atunci este unul cu super-eroi cu siguranta. Si am tot gandit raspunsul la intrebarea lui penntru ca sincer nu-mi dadea prin cap, dar in cele din urma - l-am deslusit: Iron Man este filmul meu preferat cu super eroi, Iron Man este chiar un super erou, desi singura lui super putere este istetimea exacerbat, o istetime incomensurabila. Cele mai tari filme cu super eroi sunt filmele care sunt cu super eroi, adica de cand sunt mica, de cand ma stiu mi-au placut nebuniile astea, indiferent ca e vorba de X-men, de Super Man sau de Fantastic Four. Totusi cele mai tari filme cu super eroi dupa parerea mea sunt: Watchmen - nu stiu daca a fost atat de mediatizat si sincer are chiar o nota mica, este un film melancolic cu super eroi, un film despre unde te duce puterea cat si lipsa ei Superman este un film care m-a socat pentru ca este primul 3d vazut ever Batman - un film despre frica insa despre frica ce te ajuta sa invingi recent aparutul Testoasele Ninja Black Widow acare apare si in Avengers insa Natalia Romanova este jucata excelent de catre Scarlet JOhanson The Fantastic Four The Mask Daredevil The Incredible HUlk Thor - desi ultima parte a cam dat buleala Si sa nu uitam de Captain America - un super tip care din mic devine mare - chiar mare