Cum sa iti faci publicitate la radio

Domeniul media este un domeniu extrem de complex si competitiv, ceea ce inseamna ca pentru a fi in topul vizualizarilor sau a ascultatorilor trebuie sa fii cel mai bun sau trebuie sa stii sa te promovezi, astfel incat atunci cand faci de exemplu publicitate radio Alba Iulia, sa ai grija sa fii cel mai bun.

Canalele de radio insa reprezinta in ziua de azi multa muzica si foarte multe reclame, dar ce inseamna un radio bun - se pare ca nu prea se mai stie, totusi trebuie sa tinem seama de faptul ca radioul reprezinta un mediu extraordinar care ne permite multe. In principiu radioul este un vehicul media exceptional, mai ales daca aveti deja o imagine a produsului/ serviciului sau companiei intiparita corect in mintea publicului tinta, acel awareness sau gradul de recunoastere al brand-ului despre care ar trebui sa va povesteasca reprezentantul acelei agentii de publicitate pe care o contactati.

Daca stiti sa exploatati corect acest lucru si toate atributele radioului, toate avantajele se vor rasfrange inevitabil asupra afacerii. Radioul este mai ieftin si mai ales detine suprematia in categoria "mediilor de dimineatza". El nu face altceva decat sa stabileasca in mintea oamenilor secventa de care au nevoie pentru a porni confruntarea cu o noua zi. Iata cateva sfaturi scurte legate de publicitatea radio atunci cand sunteti interesat de ea. In primul rand nu va lasati tentati decat de prime-time (sa zicem intre 8.00 si 13.00), acolo unde audienta radioului bate alte vehicole media deoarece ascultatorii se indreapta catre locul de munca, scoala, facultate si isi vor putea distribui atentia doar intr-un format auditiv.

In al doilea rand daca planificati o campanie mai mare de 100 de spoturi publicitare, incercati sa obtineti spoturi gratuite in intervalele cu audienta ceva mai scazuta ori in weekend cand oamenii au mai mult timp liber si alte activitati.