Pregatiri de Craciun

Casa de Craciun e prima grija a gospodinelor si desigur ca nimeni nu uita de micile detalii de la geamuri sau draperii, care ne fac sa ne simtim intr-o caldura sufleteasca absoluta. Asadar cum sa iti amenajezi casa pentru sarbatorile de iarna ca sa fie cat mai primitoare si mai placuta pentru cei care iti calca pragul?! Inainte de toate nu trebuie sa uiti de un detaliu esential si anume de simplitate.

Simplitatea este cea care cu siguranta incanta pe toata lumea, deoarece simplitatea se uneste mereu cu bunul gust, cu rafinamentul cat si cu eleganta. Toate luminitele si ornamentele nu vor face nici doi bani daca sunt prea din belsug, prea aglomerate si prea diferite. Trebuie sa adopti un stil anume. daca vrei ceva clasic atunci trebuie sa optezi pentru rosu si auriu. Cu siguranta aceatsa alegere va lua ochii multor musafiri. Eu sincer vreau sa imi pun draperii rosii si cu margine aurie, sa imi fac un brad mare si sa il aranjez frumos in rsu si auriu. Am auzit ca e la moda si da foarte bine. In plus  se potriveste si cu peretii si acesta e norocul meu. Peretii mei sunt roz inchis deci va deveni un decor incredibil.

Casa de Craciun insa poate sa aiba si luminte multe dar atentie sa nu faceti o parada de culori si sa riscati sa aveti curcubeie in casa. Am vazut ca au aparut foarte multe beculete individuale care se pot agata in brad si sunt pe baza de baterii. Au buton de On si Off asa ca le puteti aprinde cand doriti. In plus ele tin si loc de instalatie cu beculete electrice care se pune in brad. Sunt si lumanari tot cu acest sistem insa ele nu pot fi atasate in brad, decat pe diverse suporturi. Si sincer nu as pune nici bradul natural in casa mai ales pentru ca prea multi ani la rand sunt distruse paduri intregi iar unui pui de brad pe care noi il luam si il punem in casa ii ia zece ani ca sa ajunga la marimea cu care ni se arata noua.

Idei cred ca sunt destul pentru imbodobitul casei de Craciun insa cred ca ele depind si de bugetul fiecarei persoane. Unii opteaza pentru redecorari masive in preajma sarbatorilor mai ales daca acestea ii ajuta sa faca si putina ordine iar altii fac doar un simplu brad.