Pasionat de action figures

Toata copilaria am fost curios. Curios sa descopar lumea, curios sa descopar intregul Univers. Universul copilariei mele a fost format din personjaele si eroii mei preferati.  Am copilarit cu Spiderman si Batman, cu Hulk si Iron Man. Cu eroii pozitivi si negativi din Transformers.

Am crescut si am dorit sa aflu mai multe despre Universul Marvel si Universul DC. Am descoperit comicsurile – revistele cu benzi  desenate care iti dezvolta imaginatia si care te poarta in lumea fantastica e eroilor.
Apoi a urmat pasiunea pentru gaming. Halo, Assassins Creed, God of War, World of Warcraft, Gears of War….toate mi-au furat ore intregi de somn. Cata ambitie, ce viteza, cati prieteni… Au mai trecut doi ani si am descoperit filmele si serialele. Nu orice filme, ci filmele care te tin cu sufletul la gura, cele realizate exceptional, lumi nebanuite, minti neumblate, actori fantastici:  Alien vs Predator, Dexter, Walking Dead, Terminator si mai noul Game of Thrones.

Nu am cum sa ma despart de aceasta lume. Universul eroilor, al personajelor, al celor care nu dispar niciodata. Este o lume nesfarsita din care nu imi doresc sa ies. Dar ce valoare ar avea aceasta lume fara figurinele care intruchipeaza toti acesti eroi? Fara stautetele perfect detaliate sau figurinele perfect articulate.
Toate aceste figurine le-am regasit in oferta generoasa de action figures & collectables a celor de la  www.101figurine.ro. Am gasit acolo o echipa de oameni in cunostinta de cauza, preocupati de serii noi de figurine, la curent cu toate noutatile, gata sa iti raspunda la intrebari si curiozitati.

Mai mult, pe site-ul lor exista o sectiune care iti permite sa faci schimburi de figurine sau sa iti vinzi parte din colectie, singurul site din Romania cu aceasta optiune. Singurul site, de fapt cu o astfel de oferta. Figurinele sunt impartite in categorii in functie de preferintele fiecaruia: Comics, Filme, Jocuri video, Horror, Fantasy, Manga Anime. 101figurine este magazinul meu de incredere, cu produse originale, cu action figures de ultima generatie!