Distributia de pliante, o metoda eficienta de promovare rapida

Publicitatea si promovarea sunt esentiale pentru a-ti face cunoscute serviciile si produsele. Fata de reclamele din mass-media, care ajung la public, insa nu se poate controla prea bine raspunsul acestuia, distributia de pliante are avantajul ca reuseste sa asigure un grad mai mare de raspunsuri pozitive rapide. Cand discutam despre distributie pliante aducem in discutie trei tipuri de distributie: hand to hand, drop hanger si drom mail.

Primul tip de distributie pliante presupune o interactiune directa a promoterului cu publicul tinta ales. Ea poate fi facuta oriunde, pe strada, in magazine, este eficienta si rapida, insa rezultatele pot intarzia sa apara, depinzand mult de modul cum interpreteaza mesajul fiecare membru al publicului tinta. Varianta drop hanger este mult mai buna intrucat materialele de promovare ajung in proportie de 95% in locuintele indivizilor din publicul tinta, unde sunt studiate in tihna si analizate. Targetarea usoara a campaniilor drop hanger le face sa fie si mai eficiente, fiind utilizate de mai toate departamentele de marketing ale companiilor. La fel de populara e si metoda de distributie drop mail, adica direct in cutiile postale.

Aici targetarea e extrem de precisa, pliantele pot fi distribuite in jurul companiei, firmei sau in functie de demografia zonala. In toate cele trei cazuri, rata de raspuns este destul de buna, ca numar si timp de reactie, se poate masura foarte usor, planificarea campaniilor va fi mai eficienta. Clientii sunt fidelizati, cunosc mai bine produsul, serviciul, ajung sa il aprecieze, cresc vanzarile ca urmare a acestui tip de comportament.

Serviciile de distributie a pliantelor nu costa asa de mult, firmele care ofera astfel de servicii premium pot sa asigure si consultanta si o targetare mai eficienta a publicului tinta. Desi vorbim de o distributie care implica o perioada temporala destul de mare, rezultatele ei sunt vizibile imediat, se pot cuantifica foarte simplu, sunt clare.