Cum sa prinzi cele mai bune oferte in magazin haine online?

Suntem printre putinele popoare care, de cand cu criza economica, vanam reducerile mai ceva decat o fac vanatorii in padure. Nu conteaza ca sunt de 20%, de 5% sau de 60%. Daca e reducere, romanii cumpara aproape orice, chiar daca nu le trebuie pe moment. Cele mai profitabile atunci cand sunt reduceri sunt magazinele care vand haine in online.

Intr-un magazin haine online sunt extrem de multe modele pe care le poti vizualiza, unele site-uri ofera si manechine pentru a vedea virtual cam cum arata haina pe tine in functie de talie si de masurile proprii, exista descrieri amanuntite ale materialelor, descrieri ale culorilor-culoarea de pe ecran poate diferi de cea din realitate. Mai mult, in orice magazin haine online vom descoperi si categorii specifice si filtre dupa care se poate gasi mai usor orice articol de imbracaminte, ca sa nu pierdeti timp mult printre rafturile virtuale. Marele avantaj al magazinelor de haine tine insa de reducerile acordate exclusiv online. Aici se pot cumula reduceri oferite de regula cu cele de sezon sau din timpul unei zile speciale. De exemplu, un articol vestimentar poate avea o reducere de 5%, dar pe parcursul unei saptamani promotionale, se mai poate aplica un discount de 15%, asa ca pretul final va fi redus cu pana la 20%. Cele mai bune oferte si reduceri sunt insa destul de greu de prins daca nu stiti cum sa le cautati. In primul rand, puteti sa urmariti site-urile care „vaneaza” pentru dvs. ofertele, puteti sa cautati dvs. pe site-urile care va intereseaza, sa va abonati la un newsletter sau la un flux RSS, sa creati alerte speciale care sa trimita un e-mail sau un mesaj pe telefon cand e disponibila o oferta si reduceri ce v-ar putea interesa.

In al doilea rand, trebuie sa fiti cu bagare de seama la intreaga interfata a site-urilor de tip magazin haine online pentru ca pot exista butoane speciale sau „insule” care sa anunte anumite reduceri sau care sa acorde discount bonus la un simplu click. Reducerile mai pot fi depistate si prin intermediul unor stiri de promovare, daca urmariti fluxurile de stiri nationale, sau prin intermediul unor bannere postate pe site-urile pe care le frecventati si care au legatura cu magazinele de haine care isi comercializeaza produsele si online.