Ce trebuie sa faci pentru a atrage trafic de calitate pe site?

Pentru blogeri sau cei care folosesc un site pentru dezvoltarea in online a afacerii lor, traficul este esential. El poate dicta succesul sau esecul afacerii si poate aduce profit rapid, mai rapid decat ati fi crezut. Sa faci trafic pe site e destul de greu daca nu te pricepi deloc la SEO. Cele mai bune tactici de optimizare avansata SEO le gasiti pe http://dexterseo.ro/promovare-si-optimizare-site-tactici-avansate, acolo unde aveti si exemple detaliate pentru fiecare situatie in parte.

O alta modalitate eficienta de a atrage trafic de calitate pe blogul sau site-ul dvs. este implicarea in discutii din comunitati de tip intrebari-raspunsuri, care sunt deosebit de populare si atrag o audienta foarte diversificata. Strategia ar fi sa raspundeti la intrebarile cele mai populare si includeti si linkuri cu un continut de calitate pe acele teme. Tot legat de discutie, puteti sa participati si la discutii cu liderii de opinie pe site-uri care o permit, puteti comenta si trimite catre site-ul dvs. pentru o continuare a comentariilor acolo. Traficul dvs. pe site poate creste si daca va orientati catre designul site-ului si modul cum se misca. Daca un site se incarca prea greu, nimeni nu va avea rabdare sa astepte afisarea paginilor, chiar daca postarile sunt foarte interesante. De asemenea, investitiile facute in webdesing si gradul de atractivitate a acestuia va determina un link building mai bun si o conversie favorabila dvs., raportat la alte site-uri pe aceeasi nisa, dar care nu atrag vizitatorii din punct de vedere al designului. Nu uitati nici de continutul important, care trebuie sa fie mereu la inceputul paginilor, sa fie semnalizat si formatat corespunzator, pentru a fi retinut mai usor de cei care intra pe site.

Un alt element cheie al unor tactici avansate de optimizare seo pentru blog sau website este si validarea. De obicei, se valideaza HTML, CSS, se cauta sa se vada cat de bine sta site-ul la accesibilitate, daca sunt link-uri moarte. Se mai valideaza feed-uri, browsere multiple, dispozitivele care acceseaza site-ul. Validarea trebuie facuta chiar inainte de a incepe sa construiti linkuri in procesul complex de link building.