Celia, o persoana credincioasa

Celia a postat pe contul ei de socializare un mesaj din care reiese ca este o persoana credincioasa, care are anumite principii. Cantareata matruristeste ca tine la Dumnezeu, dar pune accent si pe sentimentele de iubire. Din punctul ei de vedere, iubirea este ceva special, unic, important si a vrut sa impartaseasca acest lucru cu admiratorii ei. Desi nu stie autorul urmatoarelor randuri, vedeta a vrut sa le posteze pentru cititori, pe care ii pupa.

,,L-am cautat pe Dumnezeu in oamenii din satul meu, apoi in carti, in idei si in simboluri. Dar acest lucru nu mi-a dar nici pacea, nici iubirea. Intr-o zi am descoperit in scrierile Sfintilor Parinti ai Bisericii ca este cu putinta sa-L intalnesti pe Dumnezeu in mod real prin rugaciune. Si aici L-am auzit spunandu-mi: Indrazneste sa intelegi ca eu, Dumnezeu, te iubesc! Atunci, cu rabdare, m-am pus pe lucru. Astfel, am inteles ca Dumnezeu este aproape, ca ma iubeste si ca, umplandu-ma de iubirea Lui, inima mea se deschide celorlalti. Am inteles ca iubirea este comuniunea cu Dumnezeu si cu celalalt. Si ca, fara aceasta comuniune, lumea nu este decat tristete, ruina, distrugere, mascare. Daca ar voi numi sa traiasca in aceasta iubire, lumea ar cunoaste viata vesnica.”