Cand lucrezi in cadrul unei companii, tipul de pericole la care te expui determina si tipul de echipament pe care urmeaza sa il folosesti. Fie ca lucrezi in cadrul unei fabrici sau in cadrul unui service auto, echipamentul din dotare iti este necesar pentru a te apara de eventuale accidente. Insa faptul ca esti acoperit de o bucata colorata de material, nu determina si apartenenta firmei la care esti angajat. Fara numele companiei inscriptionat pe salopeta poti, la fel de bine, sa lucrezi si pe cont propriu. Astfel, personalizarea echipamentului de lucru te va scoate din anonimat si iti va face cunoscuta pozitia in cadrul firmei, in functie de tipul de uniforma pe care il porti.
Mai mult decat atat, personalizarea unui astfel de echipament nu numai ca va face o deosebire in randul angajatilor, dar va fi si o sursa ieftina si buna pentru a face reclama companiei. Simpla perindare a personalului prin locurile publice va face mai mult decat orice campanie publicitara costisitoare. Spre exemplu, pentru companiile care activeaza in domeniul pazei si al protectiei, inscriptionarea numelui firmei pe uniforma, poate atrage dupa sine o serie intreaga de clienti. Imprimeurile mari cu numele companiilor raman in memoria colectiva pentru mult timp si involuntar reprezinta prima solutie adoptata de client in cazul unor astfel de necesitati. Prin urmare si costurile minime pot aduce profituri uriase.
Insa cat de mici sunt costurile pentru a personaliza un astfel de echipament? Totul depinde de cantitatea de echipament de lucru personalizat. Preturile pornesc de la 15 lei si pot creste in functie de complexitatea logo-ului personalizat, marimea acestuia si de numarul de imprimari pe o singura uniforma. De asemenea, pentru cantitatile mai mari de produse, se poate face o reducere substantiala de pret, care poate salva cu mult din costurile initiale prevazute pentru acest segment.