Printre excese

Cum poate o persoană să înglobeze atât de multe excese, unele chiar antagonice.. nu ştiu…

Cred că am apărut mai mult din dorinţa de superioritate, dintr-un orgoliu -s-a făcut om-  Probabil de aici ori din altă parte  ori din propria-mi parte am ajuns ceea ce sunt.

Cu secrete, unele atât de secrete încât nici eu nu le-am aflat. Am ajuns apă- sunt multe procente de apă(ca toţi alţii) iar când vreau ceva, sunt şi mai mult apă, mai rămân câteva procente de ceva…  Cu un sistem propriu, al naibii de complicat, pe care nu reuşesc să îl echivalez în cel de masă…. cu un palmares de reuşite inexistent, poate doar marcat de clipele pe care le-am petrecut cu oameni deosebiţi, extraordinari -de la care am admirat atât de mult o calitate încât  am luat-o… am făcut un canal din calitatea lor spre mine.. şi nu stiu cum să îl opres… ce rost ar mai avea acum…  Celelalte excese… le-am căpătat văzând la alţii ce nu îmi place.. şi cât am fugit de ele, cât am zis că nu le vreau.. iar acum stau în mine, la pânda… şi nu ştiu dacă într-o situaţie dată care exces o să acţioneze…

Ca dovadă un lung şir de existenţă…. în care nu am ajuns unde voiam, ci mai slab, ca în final mai bine .

Îi admir, aşa puţin, pe cei care reuşesc să îşi planifice timpul…. nu înteleg cum reuşesc. La mine ţine câteva zile după care din nou trec pe pierdere… doar realizăm ce am avut după ce am pierdut.  (Mor de invidie!!!)

Mai îmi plac oamenii care scriu. Dar îmi plac şi mai mult cei care scriu în aşa fel încât să mă facă să duc o carte până la final….îmi plac ideile unora.. dar nu şi…

Nu îmi place atunci când problemele altora se  întretaie cu ale mele.. nu ştiu cât de departe este dispus celălalt să meargă…(eu pot sa pierd totul, nu am prea multe)  mai bine singur.

Sunt egoist.Dar nu prin definiţie ci prin asociere

Am  antipatii.  O antipatie, cu puţin efort două… . pentru că simpla lor prezenţăte apasă  pe existenţă…

Nu cred că omul se schimbă… şi dacă o face trebuie să moară cineva/ceva… atunci cred că e mai mult regret…. Putem să  vopsim casa.. dar asta nu îi afectează structura…<e puţin exagerata> Dar de la acest lucru mi-am format idea sapupra “ultimei lovituri”  la mine se execută…. nu pentru ca  nu aş şti sa pierd (nu mi-am dat osteneala să câştig niciodată) doar ca nu îmi place să fiu trădat….

Îmi plac oamenii care au talente şi le fructifică… îi compătmiesc pe cei care n-au, dar caută (Nu mai plange!)