Corporate Scroungers

Incerc de ceva timp să inţeleg mentalitatea oamenilor avari şi puşi pe „facut bani” aşa cum se laudă. Nu am persoane anume, adica nu e „cutare” sau „cutare”. Mă refer la starea de fapt a unor oamenii cu care mă intâlnesc zilnic şi fără voia mea interacţionam intr-un fel sau altul. Asta e meseria mea ce să fac, am de a face cu oamenii.   Şi ca să nu mai bat câmpii vă povestesc ce am păţit astazi.   Dis de dimineaţă ( pentru mine  ), ora 8:00 primesc  o delegaţie de „fiţoşi” cum imi place să le spun celora care reprezintă companii mari, bine imbrăcaţi şi dotaţi cu diverse accesorii de la telefon ultima generaaţie la X6. Ce să zic.. Corporate bla, bla. Ok, la 8 eram la punctul stabilit, intr-un bar ca de obicei. Stau şi astept până pe la 8:30 şi indrăznesc să-i sun. Se opriseră să ia o cafea.. in fine. Punctualitatea nu e nici punctul meu forte.   După lungi discuţii in care am aflat că produsele lor IT sunt cele mai bune, unicat, extraordinare, ieftine şi mai stiu eu cum, totul mergea relativ bine zic eu, oamenii işi dau arama pe faţă. Discuţiile au intrat in zona „facutului de bani” . Mentalitatea românului nu ? . Şi nu zic de bani legali, intelgeţi voi…
   Ei bine oamenii ăştia bine plătiţi şi intreţinuţi de o companie multinaţională, oamenii care reprezintă firma in relaţiile cu posibilii clienţi m-au scârbit cum alţii nu prea au reuşit. Românii ştiu să facă bani din orice a-ti putea spune. Nu realizaţi câte metode am aflat azi de a păcăli legislaţia şi firma care te-a angajat. Starea de fapt este ca „hoţia” şi „prostia” sunt trăsături de bază ale românilor. Binenteles ca afacerea cu ei a picat. Ce incredere sa mai prezinte ? astia erau in stare sa se fure si pe ei. Pacat de produsele pe care le vindeau, erau chiar ok. De companie ce sa mai zic… de aia nu fac strainii afaceri bune in romania ?    Poate veţi spune că sunt prea obiectiv şi generalizez, dar nu, ăştia suntem şi aşa defilam.    
   Nu Guvernul, Parlamentul, Presa, politicieni si etc mii de oameni din funcţii de administraţie de fac viaţă grea şi săracă. Mentalitatea şi apucăturile de barbari avizi de putere şi avere ne fac o ţară săracă si prăpădită.Si din pcate de asta sufera majoritatea. Cam asta a fost ziua de azi,  plina de dezamăgire. Inca un “plus” pentru a ma decide sa plec  din tara.
   Mâine e o altă zi, Vineri, ziua in care blogherii pitesteni şi eu ( incepătorul) ne vom intâlni la o şuetă şi asta mă face mai vesel.