Autocolante

Neavand loc de munca, deci avand foarte mult timp disponibil incep sa concep tot felul de idei. Unele destul de bune, altele mai putin bune.

Una dintre ele a fost redecorarea peretelui. Dorind de mult timp sa fac ceva cu acel perete gol din camera ma uitam pe net la camere decorate, mobila, tot felul de fantezii. Tot rasfoind pagina cu pagina pe google, deodata imi tresare ideea sa realizez un autocolant.

Autocolant aveam dar foarte putin 30 de cm latime si 140 lungime. Stau ma strofoc sa vad ce pot sa realizez din asa putin colant. Ca de desenat desenam, dar trebuia sa aiba si o logica. Asa ca ma inspir putin de pe internet si incep sa desenez.  Si am gandit asa. Sa fac doua flori mari si multi fluturasi.  Am desenat intai florile si fluturii pe coala A4, le-am decupat si am inceput sa ma gandesc ce fac cu tulpinile.

Mi-am propus ca fluturasii sa ii pun pe autocolant ca nu ii pot desparti ca in cazul petalelor florilor. Asa ca am inceput cu ei, i-am copiat cu ajutorul modelului facut si gata cu ei.

O floare fiind mai mica am reusit sa o pun intreaga. Am mai ramas cu o floare si cu tulpina. Nestiind cum sa le impart pe perimetrul foarte mic am zis sa fac asa. Sa desenez intai tulpina pe tot restul colantului, sa-l strecor cumva printre fluturasi si cealalta floare. Am reusit sa-l fac intai  ca si idee, iar apoi cand am vazut ca incap toate, chiar si petalele florii am decis sa trasez conturul final.

Desi toate au fost facute cu gandul la spatiul minim am reusit totodata sa strecor si cateva petale de flori. In momentul cand am fost decisa ca nu mai fac nici o modificare am inceput sa iau foarfeca si sa tai.

Desenatul si trasatul schitei a inceput pe la ora 19. Desi nu sunt o perfectionista, dar gandindu-ma ca totusi sunt pe perete la vazul tuturor am zis sa le acord o atentie mai sporita. Astfel ca pe la ora 23 aproape de miezul noptii am reusit sa decupez toate desenele. Fiind stangace, iar foarfeca fiind pentru dreptaci la jumatatea decupatului nu-mi mai simteam degetul. Dar am zis sa termin totusi. Asa ca prin suferinte am reusit.

Am avut marea inspiratie ca am numerotat petalele, deoarece in momentul decuparii, fiecare erau separate. Le-am pus pe toate intr-o mapa si gata in seara respectiva.

A doua noapte insa am decis sa le lipim pe pereti. Facand o repetitie pe parchet cu ele aranjate ca si cum ar fi fost pe perete am vazut ca totul era in regula. L-am asteptat pe prietenul meu, fiind schimbul 2, i-am aratat cum ar trebui sa arate si ne-am apucat de treaba. Fiind schimbul 2 a ajuns acasa undeva pe la ora 12 noaptea. Am stat cu el cat a mancat si am inceput. Am pus prima data tulpina. Eu desenand-o curbata dintr-un capat in celalalt al colantului pe la jumatatea ne-am dat seama ca s-a dus stramb.

Fiind doua flori, erau de fapt doua tulpini. Undeva la mijloc cele doua se intersectau. Am taiatul de acolo si am continuat cu ea drepta. A iesit intr-un final bine. Petalele insa ne-au dat de furca foarte rau. Fiind in total 12 petale (pentru ambele flori) a trebuit sa le lipim separat dar totusi sa fie in cerc.

Am stat vreo ora la ele. Cu fluturii si frunzele a fost foarte usor. Erau dintr-o singura bucata si imediat s-au pus. Astfel tot decoratul peretelui a durat pana la ora 2:30. Bineinteles si cu pauze.

Nu este chiar asa usor sa tin cate 6 petale cu doua maini nemiscate pentru a vedea daca se incadreaza cum trebuie.

Oricum totul a iesit cu bine intr-un final. Ne-am chinuit, ne-am certat ca de ce am miscat, am ras de greselile celuilalt si chiar a fost o experienta minunata, de munca in echipa. La desenat nu aveam nevoie, placandu-mi foarte mult si avand putin talent, dar la lipit a fost necesara prezenta lui.  A fost frumos. I-a placut atat de mult incat vrea ca fiecare camera sa o facem. In bucatarie de exemplu un copacel cu ramuri, iar pe una din ramuri sa stea o pisica, iar la radacina sa fie ciuperci. O sa fie frumos.