Afaceri facute ca la carte

Cred ca este foarte important cam in orice in viata sa faci lucrurile ca la carte. Ai mei m-au crescut bine si am invatat asta de foarte devreme. Am crescut in Constanta si datorita lipsei joburilor bine platite m-am vazut fortata sa ma mut la Bucuresti in cautarea unei perspective de viitor. Aici, la Bucuresti m-am angajat intr-o multinationala si am facut cariera in ultimii 10 ani. Cum ceea ce fac este strict legat de domeniul financiar, vazand cum merg lucrurile, am decis sa fac cumva sa leg toate aspectele vietii mele pentru a face suficienti bani pentru a nu ma mai simti legata de un angajator ci sa fiu eu angajatorul. Uite asa am decis sa deschid pe timpul verii o terasa la Marea Neagra.

Am ceva relatii acolo si prieteni si am zis ca merita sa incercam sa facem o afacere impreuna. Tot ce inseamna partea logistica e responsabilitatea mea. Am decis sa caut un producator toalete ecologice caci mi se pare frumos ca ai nostri clienti sa aiba unde sa se duca fara sa caute pe intreaga plaja. Nu exista, la noi, un producator toalete ecologice extrem de cautat si extra calificat, insa exista cu siguranta cativa care ofera un produs de calitate. La o adica, vrei ca clientul sa se simta ca si cand intra in altfel de toaleta, decat cele din parcuri etc.

Nu mica mi-a fost mirarea cand am vazut ca pretul unei astfel de toalete, daca o iei direct de la producator toalete ecologice este destul de ridicat si desi voiam initial sa cumpar doua astfel de toalete, am decis sa ma reduc la doar una pentru inceput si sa vedem cum merge afacerea. 2017 sper sa fie anul in care viata incepe sa se schimbe si balanta munca/viata personala sa se incline, dupa multa vreme spre viata personala.