Ciudatenii despre chelneri si bacsis
Africanii si americanii sunt mai cumpatati cand vine vorba de bacsis. Daca vrei sa angajezi un sociolog bun, priceput la demografie, alege un chelner. Ei stiu cel mai bine cum sta treaba: barbatii dau bacsis mai mare decat femeile, fumatorii dau mai mult ca nefumatorii, cuplurile aflate intr-o relatie serioasa mai mult decat tinerii care pozeaza in iubiti. Strainii sunt cei mai zgarciti cand vine vorba de bacsis. Exista diferente si la nivel rasial in privinta bacsisului. Negrii dau mai putin bacsis decat albii si nu prea sunt multumiti de servire. Problema tine si de nestiinta, poate ca negrii nu stiu protocolul european. De unde si numarul tot mai mic de oameni de culoare care aleg sa manance in restaurante.
H2NO. Cel mai neplacut lucru pentru un chelner e cand clientii nu vor sa plateasca pentru o bautura si iau niste apa plata cu lamaie, pun niste zahar si au suc. Coca-Cola i-a ajutat pe o mana de chelneri care s-au plans ca aceasta strategie ii duce la faliment asa ca celebrul brand a lansat programul H2NO, prin care li se dadeau sugestii de vanzare de bauturi pentru a evita apa plata cu lamaie. Planul Coca-Cola nu prea a functionat si pagina campaniei a fost inchisa dupa ce New York Times a scos la iveala strategia murdara a companiei, in 2001.