Noaptea de ieri – dialoguri in vant

Club A mult fum si bere. Bine ca eu am baut vin. Si cola, e drept. Poeticile le-am ratat cu succes. Despre cum Ana n-a stiu ca s-a intalnit cu Razvan si despre ce bine e sa ti se taie filmul. Niste dureri de cap astupate de un algocalmin de la Endre. 10 minute de aer si stropi de ploaie pana acasa. Asta cu umbrela uitata de Ana in mana.

Muzica la cerere. Razvan isi aude vocea intr-un filmulet pe youtube. Mama, ce voce am, nu pot s-o suport! Ai stranutat? Da. Noroc. Moment de panica: stati mai, ca nu mai gasesc foaia. Se vorbeste despre infiintarea Partidului National Literar Roman. Sa mori tu! Cosmin ne spune cea mai smechera intrebare din presa romaneasca. Aia cand il intreaba Eugen Istodor pe Pruteanu: domnule Pruteanu sunteti sau sinteti prost? Andrei vrea sa stie ce-a raspuns Pruteanu. N-am intrebat niciodata ce-a raspuns. N-am fost curios. Smaranda insista sa asculte lasa-ma papa la mare. Aoleu, dar ce copilarie nefericita ai avut tu? Multe cuvinte pe care le inteleg, dar contextul e cu totul si cu totul fara sens. Am impresia ca ma uit la un film intr-o limba straina.

Auzi, da’ voi cum suportati vocea mea? Ne descurcam… Nu vezi ca de fiecare data cand suntem in jurul tau fumam?

Noapte alba de Bucuresti… Imi vine in minte melodia cu n-am noroc, ce sa fac, niciodata soarta nu mi-a zambit… daaaaar, pentru ca sunt aici, mi-e dor de o portocala.