Cum mentii mai mult timp culoarea parului vopsit?

Te-ai vopsit recent si iti doresti sa pastrezi cat mai mult timp culoarea parului? Desigur, inevitabil, se va pierde din culoare la fiecare spalare, insa, cum faci ca aceasta pierdere sa fie cat mai putina? Desigur, este foarte important sa folosesti un sampon bun, special pentru parul vopsit.

Fara indoiala, nu este o noutate pentru tine ca exista sampoane speciale pentru parul vopsit, insa, nu toate dintre ele isi fac treaba cum trebuie, astfel incat culoarea parului sa se pastreze pentru cat mai mult timp. Eu am obisnuit sa experimentez mult cu culorile parului meu, de aceea, de-a lungul anilor am reusit sa incerc si mai multe sampoane si produse pentru ingrijirea parului. In momentul de fata, parul meu este de culoare roscata, iar eu folosesc produse profesionale fudge. Am ajun sa incerc produse profesionale fudge, la recomandarea unei prietene, care era mare fana, de fapt, si este, a acestei marci. Imi vopsise de curand parul, de aceea aveam nevoie, intr-adevar, de un sampon bun pentru parul vopsit. Apropo, dragelor, sa stiti ca este foarte important, din moment ce ati decis sa va vopsitit parul, sa va asumati si ingrijirea corespunzatoare a parului, deoarece un sampon obisnuit nu mai face fata cerintelor si nevoilor unui par vopsit.

Dupa cum ziceam, recent, m-am facut roscata si aveam mare nevoie de un sampon de calitate, pentru a pastra cat mai mult culoarea faina pe care o obtinusem. O prietena, iubitoare si ea sa experimenteze cu culorile parului, mi-a recomandat un sampon din gama de produse profesionale fudge. Mi l-am comandat online, a ajuns destul de rapid. Sunt multumita de efectul pe care il are asupra parului meu, intr-adevar, am observat ca las mai putin vopsea in baie si, pe langa asta, imi face parul moale si matasos.