Alina

Alina a fost o fata draguta, bruneta si cu ochii caprui, care avea o piele frumoasa aproape mulatra. Era buna la invatatura la fel ca mine si draguta, oachesa si amabila, foarte prietenoasa si imi placea cand vorbea cu mine ore in sir. Imi place tot ceea ce m-a invatat legat de viata si imi place tot ceea ce stia despre viata aflat de la parinti. Nu am stiut niciodata ce intentii are de la mine incat petrecea mereu ore in sir alaturi de mine, pe urma m-am gandit ca este foarte amabila si incearca sa fie prietena mea cea mai buna. Este persoana care mi-a inseninat anii de scoala si nici acum nu inteleg cum am putut san e racim pe perioada liceului sis a ne facem fiecare alti prieteni. Imi place tot ceea ce am invatat de la ea, si toate clipele pe care le-am avut impreuna si nici acum nu inteleg cum de a fost atat de draguta cu mine ani la rand. Nici acum nu inteleg cum de a fost asa de amabila si prietenoasa cu mine si mi-a placut sufletul ei sensibil, pentru ca fiecare problema o discuta cu mine. Este cea mai buna prietena a mea din scoala generala si imi place tot ce am trait impreuna, incepand cu drumetii, meciuri de basket si clipe frumoase la film in compania colegilor de clasa. Imi place tot ce am trait alaturi de ea si ma simt in largul meu cand sunt in compania ei. Este cea mai sensibila si draguta fata, care stie mereu sa socializeze si sa isi impartaseasca parerile ei cu mine si cu alti colegi si am fost doua prietene cu o legatura puternica care au fost mereu apreciate de colegi si in cercul nostrum mai larg de prieteni.