Cine il inlocuieste pe Brenciu?

Telespectatorii au asteptat cu sufletul la gura noul jurat al show-ului “Vocea Romaniei”. In sfarsit, s-a facut publica vestea! Tudor Chirila va fi jurat alaturi de Marius Moga, Smiley si Loredana in cadrul sezonului patru al emisiunii, care va fi difuzata in aceasta toamna.
Tudor Chirila este cunoscut ca fiind actor, compozitor, dar si cantaret. Artistul a fost solistul vocal in formatia “Vama Veche”, dupa care la “Vama”.  
Doua dintre caracteristicile definitorii ale noului jurat sunt energia si veselia. Acesta se bucura de intrarea lui in acest proiect declarand:
“De-a lungul timpului am refuzat multe oferte in televiziune. Mi s-au propus diferite formate, dar nu reuseam deloc sa ma imaginez in postura de TV host. Actor si cantaret e cateodata chiar prea mult. Cu atat mai legitima devine intrebarea: - De ce Vocea Romaniei? Pentru ca imi place ideea ca as putea sa impartasesc cate ceva din experienta mea unor oameni care vor sa reuseasca in muzica. In viata mea am invatat multe și pe gratis de la oameni generosi. In al doilea rând sper ca prezenta mea in acest show va aduce mai mult in atentia publicului muzica pop-rock, care in momentul de fata nu beneficiaza de expunerea pe care o merita. Mi-as dori sa gasesc voci pe care sa le conving sa cante rock, sa se exprime rock sau pop-rock. Cred ca in muzica rock exista multa energie ai libertate si cred ca Vocea si concurentii din echipa mea le-ar putea aduce oamenilor aminte de asta…”.