Încetează să mai fii cine erai şi transformă-te în cine eşti!

“Încetează să mai fii cine erai şi transformă-te în cine eşti!” 
Paulo Coelho 

DA.. ce pot sa spun? sunt incredibil de “încâlcit”; parca nu stiam asta… azi dimineata tunam si fulgeram.. ca eu nu vreau sa fac(ceea ce EU imi propusesem de luni) -teoretic de luni trebuia.. dar m-am trezit la 8 jumate.. prea tarziu-  si acum imi pare rau ca nu pot sa merg maine:| . Nu prea inteleg ce mi-a placut atat de mult… in primul rand era inca luna pe cer cand m-am trezit (6)… apoi am trecut pe langa haite si haite si haite si haite si haite si haite de caini (dar parca erau mai blanzi.. ) . Pe langa faptul ca mergeam si aveam senzatia ca merg la analize-groaznica treaba-  dupa juamtate de oras mi-am dat seama ca aveam o mare lipsa de material la pantaloni….

In concluzie astazi a fost o zi in care am respecat in mare ceea ce mi-am propus… cu cateva mari minusuri (exagerez putin) pe care nu le-am putut realiza.. pentru ca m-am trezit prea tarziu..mda… (unii oameni nu au somn). DA, maine plec la Iasi -dragut oras vazut in treacat-  dar abia astept zilele urmatoare.. a inceput sa imi placa de mine :) )) (mereu mi-a placut)