Alege anvelopele Michelin de la Anvelopex si mergi la sigur pe orice vreme

Cauti anvelope noi pentru masina ta si nu stii de unde sa incepi cautarile? Intra pe Anvelopex, magazin online care se ocupa cu vanzarea de anvelope pentru toate sezoanele si pentru toate tipurile de autoturisme si gaseste imediata anvelopele de care ai nevoie. Cele mai bune si mai fiabile sunt cu siguranta Anvelope Michelin, de la producatorul numarul 1 de anvelope din lume. Mai putin zgomotoase si cu aderenta foarte buna mai ales pe soselele acoperite cu zapada sau polei, Anvelope Michelin sunt mai economice, au durabilitate mai mare si sunt confectionate din materiale rezistente la uzura, de cea mai buna calitate.

Distanta de franare este mai mica, riscul acvaplanarii este foarte mic, pentru ca santurile orientate catre parte exterioara arunca apa imediat si amplifica aderenta atunci cand ploua cu galeata si carosabilul e foarte umed. Carcasa de la aceste Anvelope Michelin noi, vandute de Anvelopex, este foarte usoara, deosebit de rezistenta si gandita perfect pentru a amortiza socurile si eventualele bucati mari de gheata care ajung de pe carosabil in zona rotilor. Greutatea mai mica le permite o reducere a consumului de benzina si o amortizare eficienta a zgomotului produs de roti in timpul drumurilor lungi. Simetria profilului garanteaza de altfel siguranta drumului si ajungerea la destinatie in cele mai bune conditii, chiar daca afara este prapad.

In aceasta perioada puteti profita de reducerile aplicate la aproape toate produsele de pe Anvelopex, va puteti consulta cu echipa Anvelopex inainte de achizitionarea de Anvelope Michelin, telefonic, pe e-mail sau cu ajutorul Chat-ului online, si puteti confirma sau modifica comenzile imediat ce realizati ca ceva nu este in regula. Returul e permis, insa numai in termen de 30 de zile de la data cumpararii, garantia e de doi ani, iar livrarea se face rapid, prin curierat, este gratuita doar daca se comanda minim patru anvelope – se poate face acasa, la service sau la birou.

Vrei sa faci un calcul rca cat mai corect?

Criza economica i-a facut pe romani sa se gandeasca de doua ori inainte sa bata palma cu un broker de asigurari. Preturile tot mai mari ale politelor de asigurari auto i-au determinat pe soferi sa caute cele mai bune oferte indiferent de perioada in care incheie o polita, insa sa aiba si cele mai bune beneficii incluse.

Un calcul rca s-a dovedit a fi mai greu de facut fara mult timp pierdut pe la brokerii de asigurari si alergatura dintr-o parte intr-alta a orasului, pentru ca sediile acestora nu sunt intotdeauna foarte apropiate. Asa ca Internetul s-a dovedit a fi de un real folos atunci cand vine vorba de calcul rca rapid si simplu. Pentru a nu cadea in plasa unor calcule eronate si a gasi cele mai ieftine asigurari auto ROMASIG a gandit si a pus in aplicare pe site-ul romasig.ro cel mai complet si mai usor de folosit calculator RCA. Cu el pot fi comparate ofertele de la 12 companii de asigurare, preturile sunt deja negociate pentru dvs. in prealabil, iar timpul petrecut in fata monitorului este de mai putin de trei minute. Dupa ce se alege categoria de persoane careia se va adresa polita, fizice sau juridice, se vor introduce pe rand CNP, Localitatea, Judetul, anul obtinerii permisului, seria sasiului, tipul de inmatricularea, categoria autoturismului sau numarul de inmatriculare si puterea, nr. locuri. Ulterior se alege oferta cea mai buna din rezultatele intoarse de calculator si se comanda cea care este mai apropiata de bugetul fiecaruia. Fiecare calcul rca online este cat se poate de corect, datele sunt actualizate in timp real via serverele fiecarui broker de asigurare.

Suma platita pe polita poate fi mai mica daca responsabilitatea si experienta soferului sunt foarte bune, nu au existat accidente, penalizari pentru diferite abateri. Livrarea politelor comandate are loc dupa confirmarea lor, in aceeasi zi in Bucuresti si Craiova si in maximum 24 de ore in tara, costul livrarii fiind 0 in cele doua orase, dar si in celelalte daca comenzile depasest 149 de ron. Plata se poate face online, cu un card bancar activ sau la livrare, cash, discounturile oferite in aceasta perioada fiind de 5% pentru orice RCA incheiat prin ROMASIG.

Dintr-un abis intunecat ma pierd spre lumina

Cred cu tarie ca exista povesti care nu trebuie lasate nespuse. Nu pentru ca ar avea vreo morala anume ori pentru ca te-ar invata o lectie de viata. Pur si simplu pentru frumusetea lor, pentru ca s-au intamplat aievea si pentru ca, desi cineva candva le-a trait, par a fi zamislite de mintea unui scriitor. Zilele friguroase, de toamna ma poarta spre scoala si, dupa o vreme, dintr-un motiv nebanuit, plec cu Simona, prietna, jos in bar, sa facem cursul acolo. Ne asezam la o masa mare care, pe parcurs, se umple. Oameni necunoscuti pe care nu-i bag in seama. Simt ca cineva ma priveste fix. imi ridic capul si, peste masa, observ un baiat care ma priveste insistent. N-as putea sa spun cum arata exact, cum era imbracat si cu cine era. ii tin minte ochii, privirea care ma tintuia.

Ma indrept agale spre amfiteatru, imi vad colegele adunate la tigara, in fata usii. Pana sa ajung in capatul holului, din stanga ma loveste din nou privirea aia halucinanta. Din cochetarie, si pentru ca ma simt bine ca un baiat se holbeaza in felul asta la mine, mi-am lasat geanta si m-am dus la baie, prilej cu care am mai trantit vreo doua ocheade. Nici in acel moment n-as fi putut spune cu exactitate cum arata baiatul care ma privea staruitor. Cobor scarile in hol la facultate. Aveam castile walkmanului pe urechi, il vad pe bancuta de marmura din hol. ii arunc o privire, zambesc ca pentru mine si-mi vad de drum. Ma opresc dupa cativa pasi sa-mi aranjez ceva, chipurile, la walkman, dar numai pentru ca voiam sa-i dau ragaz sama abordeze. He didn't. Oh well. Aproape vara. Aproape sesiune. Ies din facultate cu colegele, ma indrept spre statia de autobuz. ii simt privirea de departe de data asta: era la fantana de la Universitate, se ridicase sa-si caute bricheta. Atunci m-am gandit prima data: era uimitor cum ii simteam ochii de fiecare data, oriunde m-as fi aflat, oricat de departe ar fi fost.

Ma indrept spre statie zambind, sporovaiam cu fetele, la intrarea in pasaj ma intalnesc cu un flirt mai vechi si schimbam doua vorbe... Simt, la un moment dat, ca ma ia cineva de brat. il vad aproape de mine, imi face semn si-mi zice „vino putin“ cu un glas autoritar, de parca facusem ceva rau. Eram socata. Era prima data cand vorbea cu mine si nu m-as fi asteptat in veci sa o faca. Ma obisnuisem cu starea asta de flirt pe mutelea. - Uite, eu sunt Cosmin. - Miruna. / - ...si voiam sa ne cunoastem. si sa te intreb daca maine vrei sa bei o cafea cu mine. - Vreau, da. / - Cand scapi de la cursuri? Tu la ce sectie esti? si in ce an? si in ce grupa? - Pai... nu stiu. Sunt la franceza-engleza, anul 2. Grupa 2b. Am ore pana la 4. Hai la 4 la Hasdeu. - Bine, asa facem. Am urcat repede in autobuz cu mainile tremurand. Nu-mi reveneam si ma uitam la prietena mea, Magda, un pic uimita. Am facut o gluma si-am trecut la ale noastre. insa orice am fi vorbit, nu puteam sa nu ma gandesc la el, rememoram toate cuvintele spuse si descopeream nuante noi. Aveam un mare nod in gat si fluturi in stomac de cate ori ma gandeam la el. A doua zi, dimineata, am dat nas in nas la poarta facultatii. Eu eram chiauna dupa o noapte aproape alba. M-a intrebat daca stau la cursul Pedagogie. - Eu am pedagogie azi?, am zis mirata. - Da, zice, de la 4 la 6. -imi stia programul pe de rost! I-am zis ca nu, ca ne vedem la 4 cum stabiliseram si am plecat. Am stat nitel la cursuri, insa n-aveam stare. Asa ca m-am dus acasa sa ma schimb si sa ma aranjez, aveam a big date. Cand am ajuns la scoala, pe la 2, el era acolo. Asa ca am dat naibii orice curs si am plecat impreuna pe drumuri. Am vorbit o gramada. Ne-am plimbat prin oras, prin baruri, pe la mine prin camin. Seara am aterizat in Laptarie. Primul sarut a fost electric.

Ma mir ca nu au iesit scantei din noi. si ma mir ca mi-l amintesc chiar si acum. imi amintesc senzatia, imi amintesc toate detaliile. si-mi amintesc apoi toata luna care a urmat, intreaga senzatie era de floating, fluturii mei din stomac facusera niste aripi de vultur si ma trageau in sus, cat mai sus. Umblam noaptea pe strazi cu mirosul de tei din nari, radeam incontinuu, ne pupam pe unde apucam. imi zisese de la inceput ca are prietena. insa eu am ridicat din umeri si n-am vrut sa stiu decat de fluturii mei. Eram mica si stiam sa ma bucur de moment, fara sa ma gandesc prea mult la trecutul lui, al meu, la viitorul nostru. si fara sa ma intereseze toate prostiile astea. Nu aveam telefon mobil sau fix, chiar si acum incerc sa-mi aduc aminte cum faceam sa ne intalnim. Cred ca-l sunam eu acasa de la un telefon public.

Cert e ca eram aproape tot timpul impreuna. Primul moment greu a fost cand eu am plecat acasa, la Deva, in vacanta. Mi se parea incredibil ca nu o sa-l mai vad si eram convinsa ca o sa-l pierd. in drumul spre casa ma gandeam cu amaraciune ca nici un baiat nu o sa astepte doua luni sa ma revada. Dar asta n-a durat prea mult. Au inceput sa curga scrisorile. Povestea noastra de dragoste s-a scris atunci, de fapt. Vocatia lui e sa fie scriitor si ma includea in universul lui povestindu-mi despre oamenii pe care-i vedea in fiecare zi, glumele lor, gandurile lui. Parca as fi fost cu el acolo. Mi-a povestit cum ma vana pe holurile facultatii, cum mereu isi compunea in cap un text sa ma abordeze si mereu ii scapam. asta a fost inceputul. Relatia noastra nu s-a terminat, de fapt, niciodata. Pana in ziua de azi, omul asta exista intr-un fel sau altul in viata mea.

Cantare rutiere profesionale

Expresia "cantar rutier" este cea mai moderna și corecta si inlocuieste denumirile utilizate in trecut ca "pod bascula" / "cântar bascula" sau "cântar auto" / "pod auto".

Cantarele rutiere profesionale sunt utilizate cu scopul de a determina masa in tranzactiile comerciale. Alegerea unui anumit tip de cantar nu ar trebui sa ne ridice prea multe probleme, insa este important sa gandim pe termen lung. Cantarele rutiere sunt proiectate sa fie utilizate si sa dureze mult timp (cateva zeci de ani). Atunci cand achizitionam un cantar rutier nu trebuie sa ne uitam doar la pretul produsului ci trebuie sa tinem cont si de durata de viata, costul intretinerii, al pieselor de schimb, al reparatiilor (in caz ca la un moment dat sunt necesare). In general un cantar industrial (cantar rutier) este plasat in imediata vecinatate a portii principale de acces, adica este ales in functie de procesul logistic al fluxului de marfa (intrari-iesiri).

Capacitatea cantarului se alege in functie de doua criterii: intensitatea traficului si sarcini concentrate pe axe. De exemplu in functie de numarul camioanelor traficul poate fi considerat:
· 10 – 15 camioane / zi – trafic normal
· 50 – 100 camioane / zi – trafic mediu
· Mai mult de 100 camioane / zi – trafic sever

Cantarele rutiere electronice au fost lansate pe piata occidentala acum 30 de ani. In prezent utlizarea unui astfel de cantar are ca si avantaj gestionarea eficienta si in mod facil a datelor de cantarire intrucat permite transferal acestora in diverse aplicatii software in retea. Cantarele rutiere se afla sub incidenta Hotararii de Guvern nr. 617/2003 pentru stabilirea conditiilor de introducere pe piata si de punere in funcţiune a aparatelor de cantarit cu functionare neautomata si a H.G. 891/2004 privind stabilirea unor masuri de supraveghere a pietei produselor din domeniile reglementate, prevazute in Legea nr.608/2001 privind evaluarea conformitatii produselor.

Pentru a fi performante pentru o perioada lunga de timp, cantarele rutiere trebuie intretinute. De exemplu, specialistii din domeniu recomanda lucrari de mentenanta periodice: anual pentru fundatie, kituri de cantarire, cabluri, indicator digital de greutate; trimestrial pentru receptorul de sarcina (platforma de cantarire), ansamblul echipamentului electronic; semestrial pentru echipamentele periferice (hardware si software).

Adevaruri uluitoare despre structura Pamantului

Forta gravitationala nu e constanta in orice punct de pe Terra. Ai putea crede ca forta gravitationala, gravitatia e la fel in orice punct de pe Terra. Nu e asa. In Canada, in zona Hudson Bay, gravitatia are un punct de „slabiciune” unic in lume. Omul nu o poate sesiza insa tehnologia moderna o poate face. O explicatie vin din Epoca de Gheata, cand s-au topit ghetari, bucatin de gheata de pe uscat si au dereglat cumva forta gravitationala in acea zona.

Gheata care acopera Canada este mai grea in anumite zone decat in altele. Distributia si densitatea uscatului, activitatea oceanica si procesele naturale sunt factorii principali care influenteaza forta gravitationala terestra. De exemplu, un cutremur din 2011, din Japonia, a dus la o astfel de modificare. Pangea Ultima se apropie. Acum 250+ de milioane de ani exista un singur supercontinent din care s-au desprins toate continentele actuale-Pangea. Peste inca 250 de milioane de ani va lua nastere un alt supercontinent, Pangea Ultima, dar care va arata complet diferit de vechiul Pangea. Nu prea se poate prezice exact ce vor face placile tectonice in viitor, insa dupa cum se misca acum se poate aprecia forma pe care o va lua Pangea Ultima. California se va uni cu Alaska, Africa o sa intre peste Europa si va da nastere lanturilor muntoase uriase.

La fiecare 500-700 de milioane de ani apare un supercontinent pe Terra si ne aflam in mijlocul acestui ciclu chiar in momentul de fata. Placile tectonice se misca incet, insa schimbarile sunt deja evidente in multe locuri de pe Pamant.

Siguranta pe motocicleta depinde 100% de seturile de cauciucuri achizitionate

Motocicleta este poate cea mai buna metoda de a te deplasa rapid si sigur spre o anumita destinatie. Usor de manevrat si de condus, motocicleta poate atinge viteze mai mari decat masina, cu toate ca riscurile la care se supun cei de la ghidon sunt superioare celor care apar in cazul masinilor. Toata greutatea indivizilor din sa este directionata spre cele doua cauciucuri moto, asa ca schimbarea lor atunci cand apar cele mai mici semne de uzura este esentiala.

Pe anvelopejantealiaj.ro, magazinul online de cauciucuri pentru masini si motociclete la cele mai mici preturi, sunt comercializate si gata de vizionat cele mai bune cauciucuri moto de la firme internationale de anvelope pentru care siguranta, confortul si durabilitatea sunt valorile supreme. Fiecare cauciuc pentru motociclete prezent in oferta magazinului online este adaptat tipului de motocicleta pe care este indicat sa fie montat, materialele din care e confectionat sunt rezistente, de calitate, se uzeaza mai greu. Presiunea se mentine constanta, astfel incat miscarile motocicletei pe un traseu in drept sau cu viraje sunt mai usoare si mai sigure. Dunlop si Michelin, cele doua marci care asigura oferta de cauciucuri moto de pe anvelopejantealiaj.ro, sunt cunoscute in lume producatorilor de anvelope pentru masini si motociclete drept cei mai buni din domeniu, cu rezultate excelente la testarile in medii controlate si cele mai fiabile tipuri de cauciucuri lansate pe piata de profil. Preturile practicate de magazinul online pentru oferta din aceasta categorie pornesc de la in jur de 390-400 de ron si ajung chiar si pana la 900 de ron, in functie de calitatea cauciucului si caracteristicile tehnice ale anvelopei moto.

Cumparaturile efectuate online pe siteul firmei ploiestene sunt livrate in cel mult trei zile lucratoare, prin curierat rapid. Inainte si in timpul de dupa plasarea comenzilor si livrarea lor se poate consulta oricand echipa magazinului online pentru orice intrebari legate de anvelope.

Burghezia secolului XXI

Vanitatea este divers si intens stimulata in societatile civilizate. Este foarte placut, si adeseori profitabil, sa obtii cat mai ieftin prestigiul competentei. Astfel se nasc diletantii cu pretentie de autoritate. Posibilitatea existentei acestora este fundata economic in formele diverse ale parazitismului social. Rentierii, dar mai ales sinecuristii de sub diverse etichete sunt detinatorii frecventi ai acelui diletantism fara modestie.

Acest tip social alcatuieste trupa anosta a asa-numitilor cunoscatori si protectori de arta, sau propagandisti pentru arta si cultura, precum si acelor care, fara treaba si cu semiinvatatura, ard in entuziasm pentru stiinta. Sunt oameni care, din lipsa unui talent bine afirmat si liberi de constrangerea unei ocupatii exigente, frunzaresc istorie, arheologie, economie politica ori chiar matematica sau medicina, incurca circulatia in expozitiile de arta, si ocupa fara justificare interioara salile de concert. Unii, facand astfel, raman destul de inofensivi; multi ajung agresivi, fiindca dogmatizeaza fara bataie de cap. Se poate intelege de ce in lumea modern burgheza acest tip social trebuia sa infloreasca indiscret. Competenta speciala si desavarsirea ei, adica virtuozitatea, sunt fenomene adanc esentiale spiritului burghez si structurii sociale nascute din el, de la cele dintai inceputuri in viata breslelor. Cand Ludovic XIV a zis lui Boileau, care sustinea ca Molière este cel mai mare poet al vremii: nu credeam, dar aici te pricepi d-ta mai bine - regele biurocrat a vorbit in adevarat spirit burghez. burghezul a adus in lume prestigiul muncii, si cu munca s-a introdus neaparat postulatul maiestriei, al crearii cu maximum de incordare a facultatilor naturale, disciplinate prin o invatatura traditional specializata. Aceste sunt cele din urma valori decizive consacrate de societatea civilizata. in ideea de munca si de competenta riguroasa, socialistii sunt copiii autentici ai burgheziei; ei nu fac si nu pot face decat sa corecteze inconsecventele acesteia. si daca munca specializata si complimentul ei logic, virtuozitatea, ajung sa fie resortul si valoarea primara in societatea burgheza cu cat ea se dezvolta in sensul naturii sale intime, cu atat mai subreda devine situatia diletantismului, indeosebi a celui mascat si cu pretentie de competenta. Ca sa intarim acestea cu un exemplu specific burghez, sa ne amintim ca, pe masura ce se strica tehnica economica prin zdruncinarile anacronice provocate de razboi, tot mai numerosi se faceau oamenii de afaceri diletanti, tot mai dezastruos misunau negustorii improvizati, cu procedarile lor primitive, spre spaima si indignarea negustorilor adevarati. Fara indoiala, acest diletantism practic era de alta si mult mai grea insemnatate decat acel din domeniul ocupatiilor de lux. Acest din urma intretine insa un spirit fals si ofenseaza bunul-gust. Acesta nu-i indiferent pentru economia generala a culturii. in structura complexa a civilizatiei actuale, aprecierile asupra oricarui produs de cultura sunt nevalabile si inelegante daca se reduc la simple atitudini de vag sentiment, formulate in fraze, cum se zice, literare. Asemenea aprecieri au rost numai cand ele patrund in tehnica proprie a produselor de cultura. Ce simti, te priveste pe d-ta; ca sa aiba valoare pentru altul trebuie sa-ti deslusesti simtirea punand-o in relatie amanuntita cu structura obiectului despre care pretinzi sa comunici cu altul, eventual sa faci autoritate in fata lui. Este o infirmitate din ce in ce mai urata sa nu cauti din toate puterile a realiza o virtuozitate oarecare.

Lucrul e regretabil pentru diletantii blanzi si modesti, care vor sa-si motaie viata in papuci, schimband din ceas in ceas o carte cu alta, fara nici o legatura intre dansele, sau plimbandu-si prin muzee creierul si nervii neputinciosi cu cari s-au nascut. Acestia fac mila fiindca sunt un balast inofensiv, si societatea pare ca e gata sa fie absolut nemiloasa cu balastele de orice fel. Dar eliminarea prin distrugerea economica a diletantului care-si intoleste frivolitatea incurabila cu marafeturile unei competinte expeditive si nescrupuloase este un fenomen salutar; si-i frumos ca fatada culturii sa fie desavarsit spalata de acest mucegai care se indaratniceste sa para decorativ.